پایگاه اطلاع رسانی باران

پایگاه اطلاع رسانی باران
 

 

شیطان پرستان اعتقاداتی دارند که شدیداً به آن پایبند هستند. جالب است که آنان خود را تنها گروه متفکر می دانند. از میان افکار آنان می توان به این موارد اشاره کرد.
ما كسانی هستیم كه دانش را به جای جهل پذیرفته‌ایم. ما با آگاهی، درخت معرفت را انتخاب كردیم! راهی كه شیطان نشان داد!. ما سیب درخت معرفت را می خوریم. ما
كسانی را كه حقـیقت را پایمال می كنند محاكمه می كنیم.
ما كسانی را كه چیزی را كوركورانه دنبال می كنند، سـرزنش می كنیم. ما مخالف خداگرایی هستیم، ما بیرونی كردن گناه را نادرست و دردناك می دانیم ... ما به جای جمع كردن امتیاز همراه با ریاضت، برای رسیدن به دنیایی خوب بعد از مرگ، به شادی خویش و جسم معتقدیم.
این سخن فیلسوف غربی و از پایه گذاران شیطان پرستی فلسفی، نیچه را فراموش نکنیم که در فراسوی نیك و بد چنین گفت:
شیطان بیشترین بینش را راجع به خدا دارد؛ زیرا او از خدا دور می گردد. در حقیقت شیطان قدیمی‌ترین دوستدار دانش است .
شیطان پرستان اعتقادات خود را بسیار سیاه می پندارند. اما این سیاهی را دلنشین می دانند. در ادامه اعتقادات آنان می خوانیم:
شیطان پرستی دنیایی را ترسیم می كند كه هیچ روزنه امیدی برای آن تصویر نمی شود. به همین جهت شیطان پرستی را جهان تاریك می نامند.
شیطان پرستی حقیقتی را جستجو می كند كه آن را در این جهان نمی توان یافت. در توجیه خود كشی چنین می گویند: می خواهیم به حقیقت برسیم و حقیقت در این دنیا به دست نمی آید.
و باز این سیاه نمایی را به گونه ای دیگر و به صورت عمومی ارائه می دهند. با نگاه به نوع کلام، می توان تشخیص داد که مؤسس این فرقه و سایر رهبران آن، در چه جامعه و چه موقعیتی زندگی می کردند. و همـچنین می تـوان نتیـجه گـرفت کـه در درون آنها چـه می گذرد. به قمست دیگری از اعتقادات شیطان پرستی توجه فرمایید.
زندگی در دنیا بر پایه دروغ است. و همه باورهای مردم بر پایه همین دروغ شكل گرفته است. همه عادت كرده اند دروغ بگویند، لذا اگر حرف راست هم بزنید كسی آن را باور نمی كند.
شیطان پرستی آئینی است كه همه چیز را منفی ارائه می دهد.
آنتوان لاوِی مکتب خود را اینگونه معرفی می کند:
ما حتی خورشید را مانع از تابش نور می پنداریم. ما همه چیز را منفی می خواهیم، اگر به باغ سیب برویم همه سیب ها را كال می بینیم و اگر به تئاتر برویم همه بازیگر ها را لال می پنداریم.
شیطان پرستی معجونی است كه هر آدم گرفتاری را به وحشی گری و نفرت سوق می دهد. كوره راه و مسیری است كه به هیچ جا راه نداشته و بن بست است.
لاوِی در بیان اعتقادات خود که می توان به جرأت گفت، آن را از نظریات افرادی مانند نیچه گرفته است، می گوید:
رسماً اعلام می كنم كه ما به مقصد نمی رسیم. شیطان پرست باید بداند، جاده ای كه در آن قرار دارد پر از خط كشی های در هم و بر هم است. و او باید در یافتن راه خروج تا سر حد جنون و دیوانگی پیش برود و سر انجام مطمئن شود راه بازگشتی وجود ندارد. و باید با ما تا آخر مرگ بماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, ] [ 11:6 ] [ امیر ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به پایگاه اطلاع رسانی باران خوش آمدید
نويسندگان
موضوعات وب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 286
بازدید کل : 179270
تعداد مطالب : 121
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1



://kod-amirihosein.persiangig.com/amirihosein.swf width=133 height=144 type=application/x-shockwave-flash wmode="transparent">

gig.com/logo.gif" border=0>

منبع کدهای زیباسازی


فال انبیاء

فال انبیاء

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

سایت خدماتی بیست تولز